travian

RSS پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
پیوندها
FULLSAVE travian5
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان travian و آدرس travian5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

آرشیو پیوندهای روزانه
اموزش ساخت سایت تراوین در هاست رایگان

سلام

امروز اموزش ساخت سایت تراوین در هاست رایگان رو اوردم با دادن نشانی انواع هاست که برای فروش گذاشتمش هر کی می خواست با آیدی یاهو زیر تماس بگیرید

travianing5@yahoo.com

قیمتش هم 100 تومان است

آپلود عکس رایگان و دائمیآپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمیآپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمیآپلود عکس رایگان و دائمیآپلود عکس رایگان و دائمیآپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمیآپلود عکس رایگان و دائمی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

سلام برای خرید با آیدی یاهوی زیر تماس بگیرید

travianing5@yahoo.com



ادامه‌‌ی مطلب
فایل خرید حیوانات به طلا برای اسکریپت تراوین

این فایل رو میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید. تنها نکته که باقی میمونه اینه که این فایل توسط سعید (نشانی دیگری از ایشون نداریم) نوشته شده است و از اسمه این فایل معلومه که چیکار میکنه.

رمز عبور : travian5.ir


چیف یا تسخیر کردن


1. شما نمی توانید با تخریب قصر در پایتخت، پایتخت بودن را از آن دهکده بگیرید.

2. رئیس و رئیس قبیله در هر حمله حداکثر بین 20% تا 25% از وفاداری دهکده کم می کنند و سناتور حداکثر بین 25% تا 30% (نیروهای رومن همیشه کیفیت خوبی دارند)

3. برای برگزاری جشن بزرگ شما به تالار شهر سطح 10 نیاز دارید. این جشن باعث می شود رئیس شما 5% تأثیر بیشتر بگذارد و رئیس مهاجم 5% کمتر.

4. میزان کم شدن وفاداری به جشن بزرگ دو طرف، نسبت جمعیت مهاجم به مدافع (شبیه این) و عامل شانس بستگی دارد.

5. رئیس قبیله از رئیس/سناتور سریعتر است.

6. قصر داشتن در یک دهکده و پایتخت بودن آن کاملاً متفاوتند و لزوماً دهکده ای که قصر داشته باشد پایتخت نیست.

7. اگر بین دو حمله، هدف اقامتگاه/قصر بسازد به ازای هر سطح، 1% در ساعت به وفاداری آن دهکده نسبت به صاحبش اضافه می شود (مثلاً در سطح 3، 3%) و این کار مهاجم را دشوار می کند.

8. با رئیس باید حمله ی عادی بکنید.

-دهکده پس از چیف شدن

1. اگر جمعیت کل هدف (قبل از چیف) از جمعیت کل شما (قبل از چیف) بیشتر باشد هیچ بلایی سر منابع و ساختمان ها نمیاد، در غیر این صورت یک لول از همه ی ساختمان ها و منابع کم می شود.

2. تمام نیروهای ساخته شده در آن دهکده نابود می شوند (حتی اگر در دهکده ی دیگری باشند).

3. تمام تحقیق های انجام شده توسط آن دهکده (در زره سازی، اسلحه سازی و دارالفنون) باید دوباره انجام شوند.

4. حتی اگر نژاد هدف با شما تفاوت داشته باشد نمی توانید سربازهای آن نژاد را بسازید.

5. دهکده پس از تسخیر به نژاد شما در می آید، یعنی اگر نژاد شما با هدف متفاوت باشد ساختمان مخصوص هر نژاد (تله ساز/آبخوری اسب ها/لیموناد سازی) محو می شود.

6. دیوار شهر نابود می شود.

7. وفاداری دهکده به چیف کننده بلافاصله پس از چیف شدن صفر است و به همین دلیل بسیار آسیب پذیر است و اگر بازیکن تصمیم به پس گرفتن آن بکند بدون مشکلی می تواند این کار را بکند. برای جلوگیری از این اتفاق، باید نیروی دفاعی را جوری بفرستید که چند ثانیه بعد از آخرین حمله با رئیس به آنجا برسد. بهترین راه برای افزایش وفاداری ساختن اقامتگاه (و قصر) است. اقامتگاه/قصر در سطح 1 ساعتی 1% به وفاداری اضافه می کند و سطح 8، 8% و ...

8. سرزمین های متروکه ی گرفته شده توسط آن دهکده آزاد می شوند، اما مثل هر سرزمین تازه آزاد شده ی دیگری، مدتی طول می کشد تا جانورهایش دوباره زیاد شوند و بهترین کار، گرفتن دوباره ی آن ها با فاصله ی زمانی کم پس از تسخیر است.

9. مهم: چنانچه هدف، از دهکده ای که می خواهید چیف کنید، دهکده ی دیگری ساخته یا تسخیر کرده باشد، شما نمی توانید از آن دهکده در سطح 10 اقامتگاه/قصر استفاده کنید و باید قصر را به 15 یا 20 و اقامتگاه را به 20 برسانید (به اصطلاح یکی از اسلات هایش پر است). اگر هم با اقامتگاه دو دهکده از آن گرفته باشد و یا با قصر سه دهکده که عملاً اسلات خالی ندارد. چاره ی کار هم این است که یا طرف حذف اکانت کند، یا دهی که توسط ده چیف شده ساخته شده با منجنیق محو شود که تنها دهکده ی یک فرد را نمی توان محو کرد.

-چه دهکده هایی برای چیف کردن مناسبند؟

به طور کلی، دهکده ی ایده آل برای چیف کردن باید جمعیتی بر مبنای زیر داشته باشه:

1. دهکده های 6 گندمی 600 به بالا
2. دهکده های 9 گندمی 400 به بالا
3. دهکده های 15 گندمی 200 به بالا

توجه کنید که این اعداد میانگین هستند و تحت شرایطی (نبودن دهکده ی خوب نزدیک و ...) می توانند کمی هم کمتر باشند، اما خوب هرچه بیشتر بهتر.
چیف کردن دهکده های 15 گندمی کمی ریسک هست چون ممکنه هدف فقط ساختمون بالا برده باشه و به گندمزارهایی که مورد نظر شماست (که از قضا جمعیت هم زیاد بالا نمی برند) نرسیده باشه.

شرایط دیگری هم وجود دارند که کاملاً واضح هستند و من فقط به آن ها اشاره می کنم:

1. هدف در دهکده های دیگرش نیروی قابل توجه نداشته باشد (مخصوصاً رئیس)
2. اعضای اتحادش قوی نباشند یا زیاد به هدف نزدیک نباشند.
3. در منطقه ی خوش آب و هوایی واقع باشد (متروکه های خوبی داشته باشد)!

اگر این شرایط را داشته باشد بهتر است و مهم ترین شرط همان جمعیت است.

-خالی کردن اسلات دهکده ی خودی

فرض کنید 3 دهکده دارید که به ترتیب با سطح اقامتگاه 10 هر سه را ساختید و دهکده دوم را میخواهید به عنوان پایتخت قرار داده و 3 تا چیف داشته باشید. قاعدتا شما ده سوم رو با اون ده گرفتید و اسلات آن بسته هست.
برای این کار شما از دهکده دیگری یک چیف بسازید و ده سوم را چیف کنین. در این صورت اسلات ده سوم به اسلات دهی که با آن آنجارا چیف کردید منتقل شده و اسلات پایتخت باز می شود.

شما در هر اسلات میتوانید یک رییس بسازید.
10 و 20 اقامتگاه هر کدام یک رییس ..
10 و 15 و 20 قصر هر کدام یک رییس ..


-موانع چیف کردن

1. شما نمی توانید پایتخت و تنها دهکده بازیکنی را تسخیر کنید.

2. اگر شما جانشین هدف بوده اید یا هدف جانشین شما بوده است، تا دو هفته پس از حذف جانشینی چیف کردن آنجا غیر ممکن است (رئیس عمل نمی کند).

3. اگر شما و هدف از یک کامپیوتر استفاده می کنید، تا دو هفته پس از حذف استفاده از یک کامپیوتر چیف کردن آنجا غیر ممکن است (رئیس عمل نمی کند).

4. تا دو روز پس از خارج شدن یکی از طرفین یا هر دو طرف از اتحاد (یا اتحاد متحد) چیف کردن آنجا غیر ممکن است.

5.سعی کنین توافقی چیف نکنین. یعنی این ایده رو نزنین که مثلاً دو تا اکانت دارین، یکی بیاد دهکده های اون یکی رو چیف کنه و بعد روی یه اکانت بازی کنین. چون اگه مولتی هانتر بفهمه خیلی بد جریمه می شین. و مولتی هانترها هم جدیداً روی این موضوع خیلی گیر می دن.

-امتیاز فرهنگی و وفاداری:

1. برای این که دوست شما (که سناتور داره) بتونه در پایین آوردن وفاداری کمک کنه به شما، باید امتیاز فرهنگی یه دهکده جدید رو داشته باشه. در غیر این صورت سناتورش عمل نمی کنه.

2. حتماً از شبیه ساز جنگ برای این که ببینین چه مقدار وفاداری کم می شه استفاده کنین.

-چیف موفق:

1. سعی کنین بلافاصله بعد از چیف کردن کامل (یعنی حتی موج بعد از چیف نهایی) کلی دفاع بفرستین. کلاً هر چی نیرو همراه چیف فرستاده شده باشه، درصورتی که دهکده تسخیر بشه، در دهکده می نشینن (land می کنن). و خب یه ایده ی خیلی حرفه ای اینه که اگه داره دهکده تون چیف می شه و موج آخر تسخیر هم هست، به یکی بسپارین که بهتون حمله کنه، طوری که یک ثانیه بعد از چیف شدن دهکده، تمام نیروهای همراه چیف (که بعضاً کلی هجومی هستن) له بشن! و حتی می تونین خودتون هم یک ثانیه بعد از چیفیده شدن، خودتون رو تسخیر کنین.

2. شما می تونین توی همون موجی که چیف هست، با منجنیق اقامتگاه/قصر رو تخریب کنین. کلاً هم برای این که حالتون گرفته نشه و بین رفت و برگشت چیف تون طرف اقامتگاه نیاره بالا، خوبه که تو هر موج یکی دو تا منجنیق برای قصر/اقامتگاه هدف بذارین باشه. البته ممکنه تصادفی به جاهای بدی بخوره (اگه اقامتگاه/قصر وجود نداشته باشه!).

3. می گن بهترین حالت با ۳ تا چیف (یک موج!) می شه یه دهکده رو تسخیر کرد. اما شما فرض رو بر ۵ بار حمله با چیف*(اگه طرف جمعیتش بیشتره از شما) و ۶ بار چیف (اگه طرف جمعیتش کمتره از شما) به صورت متوسط بذارین.

-کلاً هم یه سری توصیه دوستانه:

1. دهکده ای که راحت چیف بشه و دور باشه (مثلاً دو ساعت با تاجر فاصله داشته) مطمئن باشین راحت هم از چنگ تون در می یاد!

2. قبل از این که برین تو کار ساختن چیف، یه دهکده رو نشون کنین. نه این که چیف بسازین و تا یکی دو ماه بخواد تو خونه بشینه سماق بمکه چون جایی برای تسخیر نداره!

3. واقعاً خیلی مواقع ساختن مهاجر هم به صرفه تر هست، هم راحت تر (نزدیک دهکده های خودی). لزوماً یه شبه جمعیت بالا کشیدن نمی تونه برای یک سال (عمر دنیای تراوین) مفید باشه. شما یه شب ذوق می کنین، اما یک سال سر این که دهکدهه اون سر دنیاست و نمی تونین سریع بهش دفاع بفرستین، غصه می خورین!

4. خیلی از مواقع کوبیدن یه دهکده گندمی و بعدش ساختن دوباره اون با مهاجر خیلی امن تر هست. چون ممکنه دقیقه ۹۰ طرف این دهکده ش رو بکنه پایتخت و همه محاسبات شما به فنا بره!


در آخر :
اگر سطح منابع دهکده ای که چیف میکنید 9 شود ... بعد از 3 روز منابعی که خرج چبف و ... کرده اید در میاد.
توصیه من هم به بازیکنان عزیز اینه که فقط دهکده های بالای 450 را چیف کنند.
چه 15 گندمی چه 9 گندمی چه 6 گندمی

موفق باشید


اسکریپت
 

سلام
اینم یک اسکریپت بسیار پرطرفدار برای اونایی که اهل بازی آنلاین بخصوص تراوین هستند.این اسکریپت با پنل جدید می باشد.و سیستم پیشرفته پلاس هم تا حدودی افزوده شده است.


اسکریپت کامل تراوین ( پایه ی همه ی اسکریپت ها)

این روز ها هر سایت تراوین اسپیدی که میرین اسکریپت متفاوتی داره بعضی از اسکریپت ها جذاب هستند 

تا حدی که شما آرزو میکنید که کاشکی این اسکریپت مال من باشه! ولی شما فقط ظاهر اسکریپت رو می بینید که متفاوت هست 

در صورتی که محتوای اسکریپت همه یکی هستند هیچ تفاوتی با هم ندارن فقط ظلاهر اسکریپتو تغییر میدن منو های متفاوت و امکانات جدید خودشون به صورت دستی اضافه می کنن شما فکر می کنید که این اسکریپت 200 هزار تومن ارزش داره که بعضی بچه پولدارا می خرن متاسفانه!

من این اسکریپتو برانون میزارم که پایه ی همهی اسکریپت های سایت های تراوین هست البته احتمالا خیلی ها دارن این اسکریپتو فقط برای اطلاع رسانی گداشتم برای دانلود که همه اطلاع داشته باشن

برای تغییر ظاهر و امکانات بیشتر تمام فایل ها و راهنمایی های لازم توی سایت براتون قرار داده شده می تونید اضافه کنید


اسکریپت

با سلام

امروز در این پست قصد داریم تا کاملترین نسخه اسکریپت تراوین رو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همانطور که میدانید نسخه های قبلی باگ هایی داشتند که در این نسخه همه آنها برطرف شده و همچنین این اسکریپت به راحتی نصب میشود ولی با این حال تا چند روز آینده فیلم آموزشی را هم در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

 travin

لینک دانلود :

منبع : http://azarscript.com


قهرمان چیست؟

در داستان های قدیمی که بیشتر شبیه افسانه هستند ، اکثرا پر از قهرمان هستند از حماسه های رستم گرفته تا روسلان کبیر ، هر کدوم از این قهرمان ها قدرتی خاصی منحصر به فرد دارند ، یکی قدرت کنترول باد داشت یکی قدرت زورو بازوی قوی ، اما دست نگاه دارید تو تروین که کسی نمی تونه بادو کنترول کنه از خونه اش منجنیق پرتاب کنه شهر طرف رو نابود کنه .

خوب پس قهرمان تو تروین چیه ؟

قهرمان مثل تمامی داستان ها از مردم عادی هستند که ناگهان قدرت مند می شند ، و این شما هستید که قدرت ، قدرت بخشی به افراد عادی رو دارید که این هم یه جوری احساس قدرت تو تروینه که کسی بهش توجه نمی کنه ،

این قهرمان تو تروین به مدل های مختلف تقسیم می شند :

1 - قهرمان حمله کننده

2 - قهرمان دفاع کننده

هر کدوم از این دو مدل قهرمان به چند مدل تقسیم بندی می شوند

1 - قهرمان سریع

2 - قهرمان ارزان

3 - قهرمان قوی

و هر کدوم از تقسیم بندی ها به سبک بازی شما بستگی دارد ،

مثلا من که خیلی حمله می کنم این فاکتور ها رو در اولیت قرار می دم

قهرمان که باید حمله کننده باشه ، پس باید قوی باشه و سریع ،

برای من اصلا قیمت مهم نیست چرا ؟ چون من اینقدر می دزدم که باز سازی قهرمان کاری برای من نداره ! اما

اینجا مشکل زمان تولد دوباره پیش می یاد که اخرین باری که قهرمان من  مرد نزدیک 24 ساعت بدونه قهرمان موندم  خیلی سخت بود اون زمان برای من

 

بعد از انتخاب قهرمان نوبت به تقسیم بندی درجات و قدرت های قهرمان می رسه

من که الان قهرمان جنگنده داره با قدرت حمله ای بالا اولین چیزی که برای من مهم هست ، زمان ترمیم زحم هست ، چرا ؟ چون اگه فرستادم یه جای که کلی سرباز داشت و همه رو کشت و با جون 1% برگشت خونه سریع بتونه حال خودشو خوب کنه باز بره بجنگه ، پس من 3 تا امتیاز به زمان ترمیم زخم ها می دم یکی به قدرت حمله ، یکی هم به قدرت حمله کل نیروها ، 

چرا یدونه به قدرت کل قدرت حمله کل نیروها ؟

خیلی واضح هست یه ماشین حساب روشن کنید عدد های که می گم رو بزنید

قدرت حمله ای قهرمان شما شده مثلا 300  حالا اگر 0.3 درصد از این قدرت را به سربازن ضعیف خود که کلا 40 تا قدرت دارند بدهیم چقدر می شه ؟ 0.9 این که خیلی کمه به چه دردی می خوره مگه نه ؟

حالا قهرمان شما شد سطح 10 ، قدرت حمله شد 1500 ، و قدرت حمله کل نیروها شد 3 درصد چقدر می شه ؟

نه ، شد 45 درصد یعنی شما دوبرابر بیشتر به سرباز ضعیف خودتون نیرو اضافه کردید یعنی هر یه دونه سرباز شما شد دوتا تا فعلا ، مراحل بالا تر هم قوی تر ،

 

این از محاسبات اولیه قهرمان  ، امید وارم واضح توضیح داده باشم ،

 

این قهرمان که این همه محاسبه می خواد به چه دردی به جز این می خوره ؟

قهرمان می تونه برای شما تو هر سطح اقامت گاه قهرمان برای شما اباده تسخیر نشده ای را تسخیر کنه ،

سطح امارت قهرمان به این صورت است :

سطح 10 - یک عدد

سطح 15 - یک عدد دیگر

سطح 20 - یک عدد دیگر

در کل شما اگر اقامت گاه سطح 20 داشته باشید می توانید 3 عدد سرزمین تسخیر کنید ،

 

چگونه این سزمین ها را اگر سطح 10 داشتیم بگیریم ؟

شما با تمامی نیرو های نظامی خود به ان سرزمین حمله می برید بعد از کشتن تمامی حیوانات موجود در ان سرزمین یک حمله ای معمولی مفرستید و ان سرزمین از این به بعد مال شما می شود ،

قهرمان شما یک کار دیگر هم بلد است :

در اخر زمان تروین جونورای به اسم ناتار می اند که عاشق دزدین زنو بچه ای مردم هستند (منبع داستان تروین )

این جونورا توی شهر های خود ساختمانی دارند که شما هم باید داشته باشید که خزانه نام دارد

شما بعد از حمله و نابود سازی خزانه ای این جونوران ، قادر خواهید بود کتیبه های بدزدی که بستگی به شانس شما از کم کردن میزان مصرف گندم تا ، قوی تر کردن نیرو ها بهرمند شوید ، که تمامی این کتیبه های جادوی شانسی هستند ،

 

و اینگونه بود که قهرمان خیلی مفید شد ،


قیمت تبلیغات
نوع آگهي مبلغ ماهیانه
 عکس دار بدون لینک 50,000 ريال
 عکس دار با لينك‌ 70,000 ريال
عکس دار يك ستاره + لینک 80,000 ريال
عکس دار دو ستاره +لینک 90,000 ريال
عکس دار سه ستاره +لینک 100,000 ريال
عکس دار چهار ستاره +لینک 110,000 ريال
عکس دار پنج ستاره +لینک 120,000 ريال
عکس دار شش ستاره +لینک 130,000 ريال

اگهی متنی  بدون لینک 4000 تومان   با لینک 6000 تومان


آموزش تقلب طلا در تراوین اسپید

ابتدا یک بسته طلا  انتخاب کنید
و درگاه پارسپال رو برای پرداخت انتخاب کنید
 و مراحل را تا صفحه پرداخت پیش برید : سپس کلیک راست کنید و گزینه  Inspect Element
 رو انخاب
 کنید
 تا صفحه مشابه زیر ببینید : دنبال عبارت هایی مشابه با عباراتی که
 در شکل فوق سفید شدند بگردید
و مقادری value  رو مطابق شکل زیر تغییر
دهید : مقادری اول حتما باید 100 باشد ، مقدار خط دومی مهم نیست
چی باشه اما از 1000000 بزرگتر باشه ! مقدار خط سوم رو تغییر ندهید !!
بعد از تغییرات و ثبت اون ،
 پنجره سیاه رو با علامت ضربدر  کنار style  ببندید
و به صفحه اصلی پرداخت پار پال برگردید و انصراف رو بزنین !!
 بعد از انصراف از  هک کردن طلا لذت ببرید !!


آموزش ساخت سرباز در سرور اسپید


اموزش بازی با قوم پارس

الان یه فایل آموزشی گذاشتم واسه پارس ها

با این آموزش به بهترین شکل با پارس ها بازی کنید

البته این آموزش فقط برای سرور های اسپید هست نه سوپر اسپید


منبع : goodtravian.blogfa.com


نرم افزار رایگان ارسال ایمیل انبوه

یکی از نرم افزار پر سرعت برای ارسال ایمیل های انبوه تبلیغاتی نرم افزار Super Email Sender است که سرعت قابل توجهی دارد و کار کردن با این برنامه بسیار ساده است.

شما باید ابتدا متن ایمیل خود و یک ایمیل به عنوان ارسال کننده ایمیل وارد کنید بعد یک لیست ایمیل از فایلهای text بارگذاری کنید و شروع به ارسال ایمیل کنید.


توصیه میشود برای بارگذاری ایمیل ها از فایلهای متنی ایمیلها را به چند دسته تقسیم کنید و سعی کنید فایل سنگینی را بارگذاری نکنید.


ادامه‌‌ی مطلب
3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید

رای شروع سه فرمول طلایی برای تراوین بازها

فرمول یك: در یك دهكده باید فقط یا سرباز دفاعی تولید كرد یا سرباز تهاجمی. بالفرض اگر چندین دهكده كنار هم ساخته باشید، میتوانید تعدادی از آنها را فقط مختص ساخت نیروهای دفاعی كنید، و تعداد دیگری از دهكده ها رامختص ساخت نیروهای تهاجمی. دلیل: از نظر تهاجمی، همیشه قانون به گونه ای است كه هر چقدر ارتش شما بیشتر باشد، كشته ی كمتری میدهید اما كشته ی بیشتری میگیرید.حال كه Crop محدود است، بهتر است برای تهاجم از یك دهكده، همه ی سربازهای ساخته شده در آن تهاجمی باشند... ارتش تدافعی برای فرستادن به حمله ساخته نشده اند، و لذا بهتر است در دهكده ی تهاجمی وجود نداشته باشد. پس اگر در یك دهكده فقط نیروی تهاجمی ساخته شود، هنگام حمله با نهایت قدرت به هدف ضربه زده خواهد شد، با متحمل شدن كمترین خسارت.
برای اطمینان بیشتر، میتوانید دهكده ای كنار دهكده ی تهاجمی بزنید و آن را فقط برای ساخت سربازهای تدافعی بكار بگیرید...

در صوزتی كه میخواهید بدانید كدام نیروها در هر نژاد تدافعی یا تهاجمی هستند، به این سایت مراجعه كنید.
در این سایت نیروهای هر نژاد (رومی، آلمانی و فرانسوی) را دو بار مقایسه كرده. اولین بار برای اهداف كوتاه مدت، و در پایین برای بلند مدت كه طبعا نگاه بلند مدت مدنظر است
رنگهای نسبت داده شده به برتیب، آبی پررنگ به معنی بهترین، آبی كم رنگ به معنی خوب، قرمز كم رنگ به معنی بد و قرمز پررنگ به معنی بدترین خواهد بود.
برای مثال، در رومیها، Praetorian برای دفاع در مقابل infantry یا پیاده، بهترین نیرو است، پس رنگ آن در زمینه ی دفاع در برابر پیاده نظام آبی پر رنگه، ولی در زمینه ی حمله نسبتاً ضعیفه پس رنگش در قسمت حمله قرمزه.



فرمول دو: چگونه حمله كنیم!

همیشه به خاطر داشته باشید كه سرباز تدافعی را نباید برای حمله فرستاد. و برعكس، و برای حمله باید یك قانون مهم را رعایت كنید تا قویترین ضربه را بر روی دشمن خود فرود آوردید و در عوض كمترین خسارت را متحمل شوید. این قانون همان رعایت فرمول دو سوم ارتش پیاده و یك سوم ارتش سواره است. برای محاسبه ی آن كافی است تعداد نبروهای تهاجمی پیاده ی خود را تقسیم بر 3 كنید و حاصل آن هر چقدر كه شد، به آن تعداد نیروی سواره بسازید.



فرمول سه: چگونه با Catapult حمله كنیم؟!
Catapult همیشه باید "بعد" از موج پاكسازی ارسال شود. موج پاكسازی موجی است كه مقدار زیادی نیروی تهاجمی (دو سوم پیاده و یك سوم سواره)، مقداری ram و "یك عدد" Catapult در خود دارد. دلیل وجود فقط یك Catapult در این موج این است تا سرعت این موج با موج های Catapult های اصلی كه بلافاصله بعد از موج پاك سازی باید فرود آیند یكی شود و در اصطلاح با هم فرود آیند. اما چگونه باید این امواج را پشت سر هم و بلافاصله فرستاد...؟ مسلماً نباید هر موج با موج بعدی بیشتر از 2 ثانیه اختلاف زمانی داشته باشد. برای ارسال چنین موجهایی، باید:
- یك مرورگر داشته باشید كه Tab را پشتیبانی كند. (برای مثال  ie7 - Firefox)
- برای حمله، دهكده ی هدف را انتخاب كنید، روی "» Send troops" راست كیك كنید و گزینه ی "Open link in new Tab" را بزنید تا پنجره ی ارسال سرباز باز شود. چهار Tab مشابه دیگر باز كنید، دقیقاً به همون ترتیب..
- الآن 5 Tab در اختیار دارید كه از 5 تای آن میتوانید نیرو ارسال كنید. در اولین Tab بروید و 95 درصد ارتش تهاجمی خود را انتخاب كنید، ram ها را همگی انتخاب كنید، و یك كاتاپولت را هم به آن اضافه كنید. "حمله عادی" را انتخاب كنید (ضروری!) و سپس یك بار روی "تایید" كلیك كنید (نكته!» OK دوم را كلیك نكنید. بگذارید در همین حالت بماند.)
- روی Tab بعدی بروید و حدود 10 تا 20 catapult را انتخاب كنید، تعدادی سرباز تهاجمی همراه آنها انتخاب كنید. روب "حمله عادی" كلیك كنید و OK اول را بزنید. برای Tab های باقی مانده هم به همین ترتیب: حدود 10 تا 20 catapult را انتخاب كنید، 10 یا تعدادی سرباز تهاجمی همراه آنها انتخاب كنید. روی "حمله عادی" كلیك كنید و OK اول را بزنید.
 - حالا كه همه ی Tab ها آماده ی ارسال شدن هستند و فقط یك OK با ارسال شدن فاصله دارند، روی Tab اول (موج پاكسازی) برگردید و روی OK كلیك كنید. برای تعویض بی درنگ Tabها، از تركیب دو كلید Ctrl و Tab استفاده كنید. این عمل را سریع انجام دهید... بدون تكان دادن ماوس، Tabها را عوض كنید و OK را فشار دهید. دكمه ی OK ثابت است پس نگران این نباشید كه آیا هر دفعه پس از تعویض Tab لازم است ماوس را جابجا كنید یا نه...

 


14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی

نکته ی اول - اگه دهکده های خودتون رو چیف کنید هیچ خسارتی به ده نمیرسه و هیچ کدوم از منبابع و ساختمون هاتون خسارت نمیبینه (فقط دیوارخراب میشه و نیروهای اون ده میمیرن) از این حربه برای آزاد کردن رییس های ده مادر یعنی دهی که اون ده رو باهاش ساختید یا تسخیر کردید استفاده میشه و مالکیت یک ده رو تغییر میده و باعث میشه بتونید 3 تا رییس بسازید.

نکته ی دوم - اگر قهرمان رو  برای پشتیبانی به هرکدوم از دهکده هاتون بفرستید دیگه جزو نیروهای همون ده میشه (برای تسخیر واحه های تسخیر نشده برای دهکده های دیگتون به کارتون میاد)

نکته سوم - اگه خواستید ساختمون خودتون رو تخریب کنید (از طریق ساختمان اصلی) نیاز نیست هر بار برای هر سطح هی برید تو ساختون اصلی و گزینه ی تخریب رو بزنید فقط کافیه که یه بار تو ساختمون اصلی گزینه تخریب رو بزنید وبعد به صفحه مرورگر دست نزنید تا تو همون بخش ساختمون اصلی بمونه سیستم بازی طوری طراحی شده که به ترتیب هرسطح که تخریبش تموم میشه اگه مرورگر رو ساختمون اصلی باشه تخریب سطح بعدی رو اتوماتیک شروع میکنه و همین طور الی آخر

نکته چهارم - این نکته از جالب ترین نکاته ! اگه میخوای دهی رو چیف کنید که از سیستم خودتون با اون اکانت بازی کردید یا صطلاحا چند اکانت رو با یک کامپیوتر استفاده میکنید (که قربونش برم تو ایران خودمون همه مولتی اکانتن!) اگه میخواید ده یکی دیگه از اکانت هاتون رو چیف کنید اما با پیام :" مهاجم و مدافع از یک کامپیوتر اسفاده میکنند" مواجه میشید راهش این هست که از طریق یه شخص دیگه ای وفاداری ده مورد نظر رو تا حد 0 بیارید پایین (اگه سخت بود با رییس از ده همون اکانت این کار رو بکنید که اگه چیف شد هم ضرر نکنید) طوری بشه که با یه رییس دیگه ده چیف بشه ) و اون وقت از ده اصلی که میخواید چیف کنید حمله کنید ! به طرز معجزه آسایی میبینید که ده چیف میشه ! مخلص کلام اینکه وقتی وفاداری ده کم بشه هم اکانتی (هم اتحاد یا جانشین یا هم کامپیوتر یا ...) می تونه ده رو چیف کنه    (اگر هم خدایینکرده نشد (که تا حالا سابقه نداشته چون خودم خیلی این کار رو کردم) بذارید اون شخص سوم ده رو چیف کنه و بعد شما روش چیف کنید این دیگه مو لادرزش نمیره !  یکم ضرر میرسه ولی زود جبران میشه)

راستی یه نکته ای هم در این مورد یکی از دوستان گوشزد کردن که اونم اینه که ممکنه این راه یکم خطرناک باشه و یه فرصت طلب بیاد و این وسط ده رو چیف کنه برای اینکه کسی متوجه نشه وفاداری ده مقصد اومده پایین می تونید از رییس های خود اون ده استفاده کنید (درصورت وجود) و با رییس های خودش وفاداریش رو کم کنید و بعد با یه رییس از اکانت اصلی ده رو چیف کنید !

 نکته پنجم - واحه های تسخیر نشده از انبار دهی که اون رو گرفته تغذیه میکنن پس اگه واحه شما غارت شد در اصل ده شما بدون دردسر غارت شده !! همچنین در مورد گندم منفی و این چیزا

نکته ششم - منابع در پایتخت هیچ حدی ندارن و تا بی نهایت میرن (ولی بدیهیه که انبار ها تا یه حدی بیشتر جا نمیشن و بدین ترتیب عملا حداکثر سطحی که میشه ساخت سطح 25 هست (اگر تمام دهکده پر از انبار بزرگ باشه !!) این عکس هم مخصوص ده n2000 هست که تو سرور3 برنده شد و هولدرش هم امین mfm معروف بود  منابع تا 21 برده بالا(به منابع دقت کنید))) انقدر هم سوال نکنید که همچین چیزی ممکنه نیست ! خودم عکس رو از رو اکانت برداشتم

عکس سایر منابعش رو هم اگه خواستید دارم

 

نکته هفتم - اگز می خواید همر های نجومی بسازید باید از یه دهکده به غیر از پایتختتون رو به عنوان ده همر انتخاب کنید و پایتختتون پارکینگ اون ده بشه چون فقط تو دهکده های غیر پایتخت میشه سرباز خانه و اصطبل بزرگ ساخت و همزمان نیروسازی کرد ولی این رو هم درنظر داشته باشید که اگه ده همرتون چیف بشه (واویلا!) همرتون میره رو هوا !! و اون وقت هست که ممکنه به شما پیشنهاد بشه که به جای تراویان بهتره منچ بازی کنید !! البته کسایی که همچین کار ریسکی انجام میدن مطمینا فکر دفاعیش هم هستن ولی اگه این کار رو درست انجام بدید (و سربازخونه و اصطبل + سربازخونه و اصطبل بزرگ و کارگاه 24 ساعت کار کنن) می تونید همر های خیره کننده ای که یه عمارت جادو رو به طور کامل تخریب می کنه بسازید و حد نیروسازیتون هم از این قراره : 500000 تبرزن 200000 شوالیه توتن 100000 منجنیق یا دژکوب

 از این بیشتر دیگه نمی تونید (تازه با کتیبه هست ) پس زور نزنید !

چند تا از رکورد های جهان رو هم ببینید بد نیست

نفر اول جهان

( مجموع گندم خورای همر = 1207892 )
فقط بزرگترین حماقتی که این عرب  انجام داده این بوده که همرش با این عظمت منجنیق نداشته !!! البته احتمالا همر رو از اول هم رمر (ramer) ساخته یعنی مخصوص تخریب دیوار(کمک برای حمله بعدی) و همین طور ممکنه  به خاطر لیموناد سازی بوده باشه ولی کلا همرش هیچ فایده ای برای کسی نداشته  من نمی دونم اساسا این همر رو برای چی ساخته؟ برای اینکه بره تو دیوار !!؟ اونم بیخودی ! چون یه دیوار دیگه انقدر ارزش نداره ( با یه مقدار خیلی کمتر از این هم میشد rammer شد

نفر دوم جهان

http://travian-reports.net/us/report/704765dfb3a

مال سرور اسپید دات کام بوده ( مجموع گندم خورای همر = 1102233 )

نفر سوم که داش محمد خودمون یعنی nini7 بزرگ هست که بر و بچز تراوین ایران میشناسنش (تمام رکورد های همر ایران دست ایشونه) و استاد همر سازیه و الان هم تو سرور7 مشغول ساختن بزرگترین همر جهانه (از 9 تا دهکده ای که داره 8 تاش 15گندمیه !! خودتون بگیرید دیگه !)

با خودش که صحبت میکردم میگفت اگه لینک های بالا رو دیده بود همر سازیش رو متوقف نمیکرد و بیشتر میکرد چون میتونست و فکر میکرد کسی بیشتر از این نساخته (واندری رو که آورده پایین در سطوح بالای 90بوده)

http://travian-reports.net/ir/report/6841060cb75,68412deef2b

مال دومین سرور اسپید ایران بود که تو اولین سرور هم ایشون رکورد دار بود ( مجموع گندم خورای همر =  858.450 )

  نکته هشتم - خیلی نکته ابتدایی هست ولی از بس که میپرسن میگم

برادران و خواهران عزیز رییس از تو دارالفنون تحقیق میشه و از تو قصر یا اقامتگاه ساخته میشه !! اقامتگاه در سطوح 10 و 20 و قصر در سطوح 10 و 15 و 20 می تونه رییس بسازه و اگه تو هرکدوم از این سطوح به جای رییس , مهاجر بسازید اون سطح رو از دست میدید و باید مهاجر ها رو بکشید اگر هم میبینید نمی تونید رییس یا مهاجر بسازید (سطح قصر یا اقامتگاه درست باشه) پس حتما سهمیه ساخت ده رو استفاده کردید از داخل قصر یا اقامتگاه به  گزینه توسعه برید و ببینید با این ده چه دهکده های دیگه ای رو تسخیر یا بنا کردید اگر اون ده بنا شده یا تسخیر شده رو نابود کنید یا با یه ده دیگه خودتون چیف کنید (مراجعه شود به نکته اول) اون وقت مالکیت ده عوض میشه و یه جا تو قصر مالک اول باز میشه !) ضمنا پیش نیازهای ساخت رییس رو رعایت کنید و موقع چیف به امتیاز فرهنگی خودتون و هم اتحاد یا متحد نبودن قربانی و جانشین و از یک کامپیوتر مشترک نبودن قربانی و رعایت نوبت چیف و .... رو رعایت کنید تا چیف خوبی داشته باشید (هیچ وقت موقع چیف فراموش نکنید که پشت اون اکانتی که دارید چیف میکنید یه انسان نشسته و اگه دیدید خیلی مقاومت میکنه و دهش رو دوست داره مردونه چیف نکنید چون براش زحمت کشیده من که هیچ وقت دهی رو که صاحبش راضی نبوده یا رو اکانت کار میکرده چیف نکردم (نماز خوندن تو ده چیف شده حرامه چون غصبیه !!!)

ضمنا قهرمان هم فقط میتونه واحه های توی 7*7 هر ده رو بگیره و واحه های دیگه مال شما نیست انقدر این سوال رو نپرسید تروخدا

نکته نهم - برای گرفتن کتیبه ی بزرگ از ده ناتار ها اقلا به یه همر با قدرت 13000 تبرزن و 6000 شوالیه توتن نیاز هست پس ریسک نکنید ! برای گرفتن ده واندر یا نقشه ساخت هم به همری تقریبا 2 برابر همر بالا نیازه (20000 تبرزن 10000 شوالیه توتن)

نکته دهم - کراپ لاک (قفل گندمزار)

اگه بتونید کسی رو کراپ لاک کنید تقریبا بدبختش کردید چون در موقعیتی قرار میگیره که گندم دهش به شدت منفی میشه و ظرفیت ساخت ساختمونش هم منفی میشه و هیچ کاری نمی تونه بکنه مگر اینکه کلی طلا خرج کنه و دوستاش کمکش کنن و کراپ لاک به این شرحه که شما تو حمله با منجنیق به ده قربانی این اهداف رو بزنید:

1-انبار  غذا - ساختمان اصلی

2-بازار - آسیاب

3- نانوایی -انبار

4-گندمزار - گندمزار

5-گندمزار - گندمزار

هرچی گندم زار بیشتری بزنید اوضاع رو بحرانی تر میکنید ! تو 5 موج منجنیق میتونید ده رو فلج کنید (خودتون حساب کنید دیگه گنم شدیدا منفی باشه انبار ها تخریب شده باشه و ساختمون اصلی هم نباشه و از همه بدتر برای ساخت ساختمون اصلی این پیام رو بده که غذای کافی نداریم گندم زار ارتفا بده و گندم زار هم بدون منبع و با اون همه گندم منفی امکان پذیر نیست ) بنا براین طرف کلا به فنا میره ! ضمنا زدن اردوگاه هم مستحبه !

نکته یازدهم - اینسرت کردن

اینسرت کردن یه ترفند عالی برای اینه که دهتون کرپ لاک نشه یا بعد از شکستن دفاع منجنیق بارون نشه و از این قراره که وقتی رو شما چند تا حمله هست فرض میکنید که حمله ی اول با تمام قوا هست و اصطلاحا موج پاکسازی گفته میشه و حمله های بعدش فقط با منجنیق و تعداد کمی نیرو برای از بین بردن ساختمون ها و منابع شماست و شما توانایی دفاع در برابر موج اول رو ندارید پس دفاعی هاتون رو طوری تنظیم میکنید که دقیقا بعد از موج اول حمله برسن به دهتون اینجوری موج اول که با تمام قوا هست بی خاصیت میشه و جاخالی داده میشه و در عوض موج های بعدی که همه با منجنیق هست و نیروی زیادی نداره دفاع میشه که خیلی عالی هست البته باید سرعت عمل خوبی داشته باشید چون چند ثانیه اشتیاه بند رو به آب میده !

نکته دوازدهم - ضد اینسرت !

 ضد اینسرت 1 : این راه از همه ساده تره ! فقط کافیه چندین موج حمله ی جعلی یا همون فیک خودمون ( با 1 سرباز یا منجنیق) قبل از موج حمله پاکسازی خودتون بذارید که اصطلاحا حمله ی شما گم بشه و طرف نتونه بفهمه حمله اصلی کدومه و دیگه اینسرت کردنش بی فایدس چون فکر میکنه حمله اول اصلیه و اینسرت میکنه و بعد میبینه که جلوی موج پاکسازی اینسرت کرده و به فنا رفته !!

ضد اینسرت 2 که راه حرفه ای هاست و مو لادرزش نمیره  یا تعداد زیادی حمله تو یک ثانیه

این ترفند هم برای این به کار میره که کسی نتونه تو حمله ی شما اینسرت کنه و از این قراره که شما باید تمام حملاتتون (موج پاکسازی و موج منجنیق) رو تو یک ثانیه بزنید که روش نسبتا ساده ای هست اولا باید از مرورگر فایرفاکس یا اپرا استفاده کنید روشش هم از این قرار هست که :

هر چه سرعت اینترنت شما بیشتر باشد تعداد حمله هائی که در یک ثانیه میتونید بدید بیشتر خواهد بود ولی با dial up هم میتونید 3 تا 4 حمله در یک ثانیه بدید.(من با adsl تا 12 حمله تو یک ثانیه دادم) :

برای شروع حتما دقت کنید که پنجره اضافه ای باز نباشه و از اینترنت و کامپیتر استفاده دیگه ای نشه. تا مشکلی ایجاد نکنه.
1) صفحه حمله به تارگت رو در چند tab باز کنید(به تعداد موج حمله)
2)سپس تعداد مهاجمین و کاتا ها هر موج رو وارد کنید و همه tab ها رو تائید کنید . ( تائید باره اول اما تائید بار دوم رو نزنید)
3) دقت کنید که حمله ها بصورت حمله عادی باشه و اصلا روی غارت نباشه. و چون کاتا داره تمامی موجها باید یک هدف رو انتخاب کنید. ( توصیه میکنم غیر از دوستان توتن که میتونن آبجو خوری رو راه بندازن و 10% هجومیشون رو افزایش بدن) همگی انبارهای غذا و گندم زارها رو هدف قرار بدن.
4) بروی گزینه فایل کلیک کنید وبعد گزینه work offline رو انتخاب کید
5) حالا در همه صفحات حمله روی تائید کلیک کنید.( که باید صفحه error یا لود نشدن ظاهر بشه
6)دوباره روی فایل بزنید و گزینه work offline مجددا بزنید
7) روی tab اول راست کلیک کنید و گزینه reload all tabs رو انتخاب کنید
8)یک پنجره باز خواهد شد که از شما اجازه reload شدن رو خواهد خواست. حالا تا جائی که میتونید کلیک enter رو شت سر هم بزنید.
9) توجه کنید که همیشه از tab اول شروع کنید وگرنه موجها بترتیب نمیرن.
خیلی مهم: حتما دقت زیادی بکنید که تعداد سرباز هائی تو هر موج انتخاب کردید درست باشه. اگر بیشتر از تعداد موجود سرباز وارد کرده باشید حمله صورت نمیگیره و همه چیز خراب میشه.
بعد از انجام تمامی مراحل بالا چک کنید که حملات همگی درست و بترتیب ارسال شدند خیلی آسونتر از چیزیه که بنظر میاد. چندین باز این روش رو خودتون امتحان کنید. تا کاملا یاد بگیرید.(به نقل از فروم اتحادمون !! چون اسمش هی عوض میشه نمی تونم بگم)

البته یه چیزی رو فراموش نکنید که هیچ چیزی مطلق نیست ! حتی اگه 10 حمله تو یک ثانیه بود باز هم اگه خیلی دقیق باشد می تونید اینسرت کنید کافیه بذارید چند دهم ثانیه(نصف ثانیه) بگذره بعد اینسرت کنید (من که کردم !! ) اگه دقیق باشید احتمالش خیلی بالاست میدونم خیلی سخته اما تراویان بازی حرفه ای هاست و حربه زدن به همدیگه اون رو جالب میکنه !

 

نکته سیزدهم - یه سری واژه ها هست که حتما خیلی هاتون بعضی هاش رو نمی دونید

نوب = تازه کار و اسکول و گلابی و ناوارد و کلا شاسکول !

کراپ = گندم

کاتا = منجنیق (catapult)

ram = دژکوب

متا meta = پیمان اتحاد چند اتحاد برای ساخت واندر (به تفضیل تو پست قبلی توضیح داده شده

launch لانچ کردن = (پرتاب کردن) اینجا یعنی حمله دادن همر

insert  = داخل کردن (چوپوندن !) اینجا یعنی الحاق کردن و داخل کردن نیرو وسط دفاع (نکته یازدهم رو با دفت بخونید)

چیف کردن = تسخیر کردن یک ده با رییس سناتور یا رییس قبیله

simulator = شبیه ساز (جنگ)

هولدر = نگه دارنده مثلا وقتی میگن طرف هولدر واندره یعنی رو واندر کار میکنه یا من هولدر این اکانتم و...

wonder = عمارت جادو (شگفتی جهان) که اتمام ساختش باعث پیروزی در بازی و تمام شدن سرور میشه

alliance = اتحاد !

hero = قهرمان

rank = رتبه

 sw = جنوب غرب-- se = جنوب شرق ++ ne = شمال شرق nw +- = شمال غرب -+

top 10 = 10 بازیکن برتر هفته که در پایان هفته مدال میگیرن

نکته چهاردهم - این نکته کاملا برداشت شخصی منه و هیچ اصراری ندارم که باور کنید:

اولا که بعد این همه بازی به این نتیجه رسدم که زره سازی و ارتقای زره سربازها تو حمله اون ها هم تاثیر داره !! بله درست فهمیدید ! من خنگ نشدم ! هیچ جای بازی هم این رو ننوشته اما واقعیت اینه که وقتی زره سربازاتون بالا باشه موقع حمله تلفات کمتری میدید (هیچ تاثیری رو کشته های دشمن و ضرر زدن بیشتر رو اونا نمیذاره اما فقط تلفات شما رو کم میکنه) من حمله های عادی زیادی رو (بعد از ارتقای زره مهاجمین) دیدم که از هر دو طرف زنده مونده داشتیم (در حالی که قبلا همه میمردن و تو شبیه ساز هم کسی از من زنده نمی موند)به هر حال من که این کار رو میکنم شما دوست داشتید نکنید ! نکته ی دوم اینه که هرچقدر که طرف قربانی شما امتیاز فرهنگی استفاده نشده کمتری داشته باشه(پاپ بازی نکرده باشه و دهش کم باشه) چیف کردنش سخت تره و هرچی طرف شاخ تر باش و دهکده هاش زیاد باشه و امتیاز فرهنگی برای ساخت ده نداشته باشه (هرچقدر هم میخواد بزرگ باشه) چیف کردن دهش آسون تره ! و این میزان کم کردن وفاداری رییس بین 5 درصد تا 25 درصد در نوسانه (پس هرچقدر که امتیاز فرهنگی بیشتری داشتید و ده نداشتید خوشحال باشید !


در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم

اینجا چگونه چند نفره روی یک اکانت بازی کنیم(Dual) را اموزش میدیم


بخش اول:

Duals:1)
بسیاری از افراد نمی دانند دوئل چیست. dualها معمولا اکانت هایی هستند که برای رسیدن به غارت یا ساخت و ساز و ارتش هجومی در کوتاه ترین زمان ممکن با هم بازی میکنند.انها ممکن است نقشه مهمی در یک اتحاد ایفا کنند.


پیدا کردن یک DUAL خوب:

برای پیدا کردن یک دوئل خوب شما نیاز به تجربه هم دارید و اگر این راهنمای ساده را دبنال کنید میتواندی دوئل مورد نظر خودتونو پیدا کنید.
1_هدفتون برای ایجاد اکانت چیه؟یعنی انچه را از اکانت خود میخواهید: غارتگر تاپ تن, هجومی یا دفاعی)
2_چه نوع قبیله ای را از بین رومی ها.گول ها یا توتن ها انتخاب میخواهید بکنید و با کدومشون میخواید بازی کنید
3_از دوئلتون چه انتظاراتی دارید؟(وقت گزاشتن روی اکانت_رید دادن_تجربه_طلا)کدوم یکی از این خاصیتا واستون مهمه_(اگه یکی رو پیدا کردین همه اینا رو داشت ما رو هم خبر کنید)_

بخش دوم:
یک دوئل چه چیزی به شما ارائه میکنید؟
میتوان از طریق یاهو یا انواع مسنجر ها یا پسته الکترونیکی با دوئل خود ارتباط خوبی برقرار کنید و ان را نگه دارید.

توصیه من این است با استفاده از چارت زمانبندی ساده زیر به طور هماهنگ با دوئلتون رو ی اکانت بازی کنید.پیشنهاد میکنم بیش تر از سه نفر رو ی یک اکانت نباشین اما بازیکنای قوی و حرفه ای زیادی هستن که حتی تیمی بیش از 10 نفر در سرور های بین المللی بازی میکنن.البته غالبا در ایارن دو الی 4 یا حد اکثر 5 نفر روی یک اکانت هستن برای دوئل:
یک دوئل:هر 12 ساعت تعویض کنید وقته بازیتونو
دو دوئل:هر 8 ساعت تعویض کنید
3 دوئل:هر 6 ساعت

شما با استفاده از این اموزش میتونید یک دوئل با کیفت و تجربه بالا و مناسب پیدا کنید.کسی چی میدونه شاید یک دوسته خوبم پیدا کردید
البته بسیاری از بازیکنان دوئلشونو از سرور های قبلی که به عنوان یک دوست با هم بودند انتخاب میکنن که به نظره منم این یکی از بهرتین راه های پیدا کردن یک دوئل خوب هست.چون شما تجربه اون رو در سرور قبلی دیدید و با نوع بازیش به خوبی اشنا هستید و به راحتی میتونید به هم اعتماد کنید.

به یاد داشته باشین وقتی که دوئل دارید دیگه این اکنته منه نداریم این اکانتی برای هر دوی شماست و شما دو شریک برابر با هم هستید و فرقی نمیکند کدومتون اکانتو ساخته باشین .

بخش سوم:
هماهنگی با Duals:
به منظور داشتن یک اکانت موفق دوئل باید همیشه با یکدیگر در ارتباط باشید و پیشنهادات و نظرات خود را و کارهایی که مخیواهید بکنید را در اختیار یکدیگر قرار بدهید.تا با همفکری به یک نتیجه مناسب برسید.
فکر دسته جمعی همیشه بهتر هستش.چون با اینکار شما میتونید بفهمید فکر و قصدی که دارید اماکن داره بهترین کار برای اکانت نباشه و درخواست از یک نفر دیگر برای نظر او میتونه شما رو در رسیدن به بهترین نتیجه کمک کنه.
و کمک میکند زمانی که شما نیستید دوئل شما بر روی اکانت باشد و خیال شما از هر جهت راحت باشه.

حمله با Duals:

یکی از سخت ترین کارها همین قسمت هست.اگر میخواهید رید هاتون و حملاتون در بازه و فاصله زمانی کمی باشه این روش بهترین راه حله.به این صورت که شما موج پاکسازی رو میفرستن و دقیقا همزمان با زدندکمه تایید چند میلی ثانیه بعد دوئلتون میزنه و این خودش باعث میشه کار شما بسیار راحت بشه.(البته از بیان جزئیات چشم پوشی میکنم چون خودتون استادین دیگه)
دفاع با Duals:
برای دفاع دو نفره بهتر است با هم کار کنید یعنی دو نفری با هم دفاع کنید.چون مثلا اگه احیانا یکی کدومتون اتصالتون به اینترنت سر یک مشکلی قطع بشه اون یکی باشه(این مشکل در بین دیال آپ دار ها شایع تر است(کما اینکه خودم سر این قضیه در سرور دو 1000 نیزه دار از دست دادم)
به این کار Sniping میگویند یعنی شما باید در بین حمله فیک موج پاکسازی ومنجنیق و حمله اصلی نیروهاتونو به سرعت عقب و جلو ببرید که معمولا بازیکن های تک نفره قادر به انجام یک دومه این کار هستن.
.چنانچه حملات با رئیس یا کاتا بود .معمولا تنها چند هزار(یا صد)سرباز فرستاده خواهید شد که فرض مثال اگر شما داری لشکر دفاعی 6000 نفره باشید با تقسیم کردن ان به دوتا 3000 تایی برای snipe.سپس وقتی فرض مثال فاصله بین موج پاکسازی و حمله رئیس یک ثانیه فاصلست
وقتی دو نفر باشید شانستون برای اینسرت کردن نیروها در همون یک ثانیه بیشتره.(و در این صورت چیف محترم به سیخ کشیده میشوند).البته خیلی دیده شده بازیکنان تک نفره هم این کارو انجام میدن اما در خوش بینانه ترین حالت 20%امکان اینکه درست محاسبه کرده باشید وجود داره.و در اغلب موارد اکثر بازیکنان اشتباه میکنن.اگر درست انجام داده باشین باید به این صورت باشه:
10:00:00 – موج پاکسازی
10:00:00 -- snipes (نیروها در مرحله دوم به ده دوم اینسرت میشن)
10:00:01 -- امواج منجنیق دار


مشکلات با Duals
بسیاری از بازیکنان با دوئل ها مشکل دارن.
ممکن است در کلیک همزمان لاگ اوت بشین(اونم در حال انجام یک کار مهم مثله همون فاصله یک تا سه ثانیه بین موج های پاسکازی و رئیس)
یا اینکه فقط میخوان کارای خودشونو رو اکانت پیاده کنن.مثلا شما منابع را از دیشب با غارت به دست اواردید فرض مثال برای تحقیق دلاور در اوایل بازی یکدفعه صبح میاید میبیندی دوئلتون اونا رو بری ساخت جاسوس یا گرزدار حروم کرده و دیگه.... دی:
بهرت است در این موارد دنبال یک دوئل هماهنگ تر با خودتونبگردید.ولی بهترین راه همان صحبت کردن متداول با دوئلتون هست.


سرور تراوین 5

لینک ورود سرور : سرور اصلی

لینک ثبت نام سرور : سرور اصلی


ساخت سایت تراوین

آپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمی


چکش زن

سلام

فروش این نرم افسار حرام است.

امیدوارم خوشتون بیاد

 


عکس های پروفای بازیکنان تراوین



T███▓T
[██▓]
[██▓]
[██▓]
[██▓]
[██▓]
[██▓]
[██▓]
╔╝██▓╚╗
{۞۩]|▓▓ T .N .T║▓▓|[۩۞}
╚╗████║████╔╝
|████████|
|███████|
|█x████|
|██x███|
|███x██|
|████x█|
|█████|
|█x████|
|██x███|
|███x██|
|████x█|
|█████|
|█x████|
|██x███|
|███x██|
|████x█|
|█████|
|█x████|
|██x███|
|███x██|
|████x█|
|█████|
|█x████|
|██x███|
|███x██|
|████x█|
|█████|
\*████*/
\*███*/
\*█*/
V


¤۩¤
(¯`'•||▓||▓||•'´¯)
)_҉||▓||▓||҉_(
\▓▓▓▓@@T .N .T@@▓▓▓▓/
۩\▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓/۩
۩ (▓▓▓) ۩
۩ (▒▒▒) ۩
۩ (▓▓▓) ۩
۩ (▒▒▒) ۩
۩ (▓▓▓) ۩
۩ (▒▒▒) ۩
۩ (▓▓▓) ۩
۩ (▒▒▒) ۩
۩ (▓▓▓) ۩
۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩
\▓▓▓▓▓@@ تی ان تی @@▓▓▓▓▓/
۩\▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓/۩
\▒▒▒۞▒▒▒/ ۩
۩ \▒▒۞▒▒/ ۩
۩ [|\۞/|] ۩
۩ [|[▓|]] ۩
۩ [|▓▓▓|] ۩
۩ [▓▓▓▓] ۩
۩ ▓▓▓▓▓]|] ۩
۩ ▓▓▓▓▓۞]|]▒ ۩
۩ ▓▓▓▓▓[۞]|]▒▒ ۩
۩ ▓▓▓▓▓|[۞]|]▒▒▒ ۩
۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
۩ ▓▓▓▓[|[۞]|/▒▒▒/ ۩
۩ ▓▓▓[|[۞]/▒▒▒/ ۩
۩ ▓▓[|[۞/▒▒▒/ ۩
۩ ▓[|[/▒▒▒/ ۩
۩ [|/▒▒▒/۩
۩ [/▒▒▒/]۩
۩ /▒▒▒/|] ۩
۩ /▒▒▒/]|]▓ ۩
۩ /▒▒▒/۞]|]▓▓ ۩
۩ /▒▒▒/[۞]|]▓▓▓ ۩
۩ /▒▒▒/|[۞]|]▓▓▓▓ ۩
۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
۩ ▒▒▒[|[۞]|▓▓▓▓▓ ۩
۩ ▒▒[|[۞]▓▓▓▓▓ ۩
۩ ▒[|[۞▓▓▓▓▓ ۩
۩ [|[▓▓▓▓▓۩
۩ [▓▓▓▓] ۩
۩ ▓▓▓▓▓]|] ۩
۩ ▓▓▓▓▓۞]|]▒ ۩
۩ ▓▓▓▓▓[۞]|]▒▒ ۩
۩ ▓▓▓▓▓|[۞]|]▒▒▒ ۩
۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
۩ ▓▓▓▓[|[۞]|/▒▒▒/ ۩
۩ ▓▓▓[|[۞]/▒▒▒/ ۩
۩ ▓▓[|[۞/▒▒▒/ ۩
۩ [|/▒▒▒/۩
۩ [/▒▒▒/]۩
۩ /▒▒▒/|] ۩
۩ /▒▒▒/]|]▓ ۩
۩ /▒▒▒/۞]|]▓▓ ۩
۩ /▒▒▒/[۞]|]▓▓▓ ۩
۩ /▒▒▒/|[۞]|]▓▓▓▓ ۩
۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
۩ |▒▒▒|[[[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
۩ ▒▒▒[|[۞]|▓▓▓▓▓ ۩
۩ \\▒[|[۞||||// ۩
۩ \\||[~]||// ۩
۩ \||[~]||/ ۩
۩ \|[~]|/ ۩
۩ \[~]/ ۩
۩ [~] ۩
۩ ~ ۩
۩ ۩

 


$
$$$
$-------$$$$-------$
$$------$$$$$$-----$$
$$$------$$$$$$$$-----$$$
$$$----$$$$$$$$$$-----$$$
$$$$---$$$$$$$$$$$$$---$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§$
$$$$§§§§§§§§§§§§§§§§§$$$$
$$$$$§§§§§§§§§§§§§§§$$$$$$
$$$$$$$§§§§§§§§§§§§$$$$$$$$
$$$██$$$$$$§§§§§$$$$$$$██$$$
$$████$$$$$$$$$$$$$$█████$$
$$█████$$$$$$$$$$$$██████$$
$$██████$$$$$$$$$███████$$
$$$███████$$$$████████$$$
$$$$$██████$$$███████$$$$
$$$$$$$$$$$$██$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$█████$$$$$$$$$$
$$$██$$$$██$$██$$$$██$$$
$$████$$$$$$$$$$$████$$
$$$$$$$$$$$$$
$$█$$█$$█$$
$$█$$█$$█$$
$$█$$█$$█$$
$$█$$█$$█$$
$$█$$█$$█$$
$$█$$█$$█$$
$█$$█$$█$

 


|...........................|...........................|
||..........................[]..........................||
||▓||.......................[▓].......................||▓||
|▓▓||.....................[▓▓].....................||▓▓|
|▓|........................[▓]........................|▓|
|||.........................[][].........................|||
|||.........................[][].........................|||
|||.........................[][].........................|||
|||........................[][]........................|||
|||.......................[][].......................|||
*|||.....................[][].....................|||*
**|||.................[][].................|||**
***|||...........[][]...........|||***
***|||......[][]......|||***
***|||..[▓]..|||***
...(▓(▓▓)▓)..
.(▓T .N .T▓).
\\.(▓(▓▓)▓).//
_\\\......║▓║......///_
_\\\*.........║░║.........*///_
<<▓▓\*...............║░║...............*/▓▓>>
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║░║
║▓║
(▓(▓▓)▓)
(▓(▓▓▓▓)▓)
(▓(▓▓▓▓▓)▓)
(▓(▓▓▓▓)▓)
\\..(▓(▓▓)▓)..//
\\....\\.(▓▓).//....//
\\....\\....||||....//....//

 


▄▄▄▄▄▄▄▄
▄▀░░░░░░░░░▀▄
▄▀▒▒░░░░░░░░░▒▒▀▄
▄▀▒░░░░░░░░░░░░░▒▀▄
█▒░░░░░░░░░░░░░░▒█
█▒▒░░░░░░░░░░░░░▒▒█
█▒▄███▄░░░▄███▄▒█
▄▀▒██▄██░░░██▄██▒▀▄
█▒░▒▀▀▀░▄█▄░▀▀▀▒░▒█
▀█▄▒░░▒█▒█▒░░▒▄█▀
▄▀▄░░░░░░▄▀▄
█▓▀▓▀▓▀▓▀▓█
█▒▄▓▄▓▄▓▄▒█
█▒▒▒▒▒▒▒█
▀▄▄▄▄▄▀

 

████████████
██████████████████
██████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
█_██████████████████████_█
██__████████████████████__██
██____████████████████____██
██_______██████████_______██
███_________████_________███
████__نابودی_████__نابودی_████
████████████__████████████
██████████______██████████
██▒▒█████__██__█████▒▒██
█▒█▒█████████████▒█▒█
█████████████
██▒██▒██▒██
██▒██▒██
███

 

¤۩¤
¸,¤°´'`°¤,¸
(¯`'•´'`۩´۩`۩´'`•'´¯)
/●۞●۞●۞●۞●۞●\
ஜஜ´'`۩۩´'`ஜஜ
بسم الله الرحمن الرحیم
ஜ═════ஜ ஜ═════ஜ
اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَالْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَاالَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَالْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِهُمْ فِیهَا خَالِدُونَ
ஜ═════ஜ ஜ═════ஜ

 

█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
█▓░.......... قلعه دوستی ............░▓█
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
╔╗╔╗╔╗
║╚╝╚╝║
╚╤══╤╝
│╔╗│
│╚╝│
│──│
╔╗╔╗╔╗╔╗
║╚╝╚╝╚╝║
╚╤════╤╝
│_ ╔╗ _│
│_ ╚╝_ │
│────│
╔╗╔╗╔╗╔╗╔╗
║╚╝╚╝╚╝╚╝║
╚╤══════╤╝
╔╗╔╗╔╗│─╔╗╔╗─│╔╗╔╗╔╗
║╚╝╚╝║│─╚╝╚╝─│║╚╝╚╝║
╚╤══╤╝│──────│╚╤══╤╝
╔╗╔╗╔│╗╔│╗│╔╗╔╗╔╗│╔│╗╔│╗╔╗╔╗
║╚╝╚╝│╚╝╪╚╪╝╚╝╚╝╚╪╝│╚╝╪╚╝╚╝║
╢────│ ╗╔│─│╗═╤╤═╔│─│╗╔│────╟
╢────│-╚╝│─│║─││─║│─│╚╝│────╟
╢────│ ──│─│║─││─║│─│──│────╟

 


█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█
█▓░.......نحوه عضویت1.........░▓█
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
,¤°`★`°¤,
`*•._)(★)(_.•*´
`*•._)x(( ★ ))x(_.•*´
<O•===•===o===•===•O>
برای عضویت نامه بدهید!!!!!!!!!!!
<O•===•===o===•===•O>
.•*`¯)x(( ★ ))x(¯`*•.
.•*`¯)(★)(¯`*•.
`°¤,★,¤°

 


\\//
\\\|///
0( • • )0
(_)
oOo══════════╗‎═╔
شرایط عضوگیری :
جمعیت بالای - - -
نژاد هرچی باشه فقط گول نباشه
نیروی نظامی - - - - - - - -
*************************
باتشکر
╝═‎╚══════════oOo
I██████I
I██I██I
I█I I█I
oo0 0oo

 

امتیاز اتحاد به 5 چیز بستگی داره:
√ جمعیت دهکده
√ میزان غارت کردن
√ و سر زدن شما به فروم
√ تعداد افراد اتحاد
√ فعال بودن افراد

 


۩۞۩₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪۩۞۩

每天閱讀論壇

पढ़ें फोरम हर दिन

อ่าน บอร์ด ทุก วัน

Διαβάστε Φόρουμ Κάθε μέρα

記事を読むフォーラム毎日


むフォーラム毎日

۩۞۩₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪۩۞۩

 


o o o o o o o o o o o o o
o,`,`,`,`,`,`[۞۞]`,`,`,`,`,`,o
o`,`,`,`,`,`,`▓█`,`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`,`▓█`,`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`,`▓█`,`,`,`,`,`,`o
o,`,`,`,`,`,`▓█`,`,`,`,`,`,o
o,`,`,`___/۞۞\__`,`,`,o
o`,۞ [ Avengers]۞`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,`,`o
o`,`,`,`,`,\]▼[/,`,`,`,`,`o
o,`,`,`,`\]▼[/`,`,`,`,o
o`,`,`,\]▼[/,`,`,`o
o`,`,\]▼[/,`,`o
o`,\▼/,`o

 

♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜


اموزش بازی برای قوم توتن ( برترین قوم بازی )

این اموزش برای سرعت عادی است و اگر شما در سرور اسپید بازی می کنید تعداد نیرو های نوشته را نسبت به سرعت سرور بسازید.

 

مراحل اولیه : استارت اکانت

روز اول :
(مهم ترین روز)

1.ارتفا گندم زار به سطح 1

2.رساندن سطح ساختمان اصلی به 3

3.صبر کنید تا منابع مورد نیاز برای گندم زار سطح 2 فراهم بشه

4.ارتقا گندم زار به سطح 2

5.ساختن اردوگاه

6.ساختن سربازخانه

7.ساخت گرزدار

8.صبر کنید تا منابع تجدید شود

9.گرزدار بیشتری بسازید

10.بعد از اینکه 3 تا گرزدارتون اماده شد شروع به غارت بکنید.(اولین همسایه ی نزدیکتون که از حمایت خارج شد.)(به همین علت مدتی بعد از شروع سرور اکانت رو فعال کردید...)

11.منابع به دست امده از غارت رو صرف ساختن تعداد بیشتری گرزدار بکنید.(خیلی مهم)

12.مرحله ی 11 را انقدر تکرار کنید که 15-20 گرزدار داشته باشید

13.از منابع غارت شده برای ساختن انبار و انبار غذا استفاده کنید

14.مرحله ی 11 را تکرار کنید تا زمانی که 25-30 گرزدار داشته باشید

15.بازار بسازید

16.مقداری طلا رو صرف تعدیل منابع بکنید تا راه برای ساختن گرزدار های بیشتر فراهم بشه

17.مرحله ی 11 را تا زمانی که 40 گرزدار به دست اوردید تکرار کنید.

18.مقدار زیادی قهوه بنوشید.(نیاز به شب زنده داری خواهید داشت.)

19.انبار و انبار غذا را به سطح 2 ارتقا دهید.

20.مرحله ی 11 را تکرار کنید تا 60 گرزدار داشته باشید.

21.سربازخانه را تا سطح 4 ارتقا دهید.


روز دوم:

22.مرحله ی 11 را انقدر تکرار کنید تا 70 گرزدار به دست اورید

23.سرباز خانه را تا سطح 6 ارتقا بده

24.مرحله ی 11 رو تکرار تا 80 گرزدار به دست اورید

25.انبار و انبار غذا را تا سطح 3 ارتقا بده

26.مرحله ی 11 رو تکرار تا 90 گرزدار به دست اورید

روز سوم :

27.مرحله ی 11 رو تکرار تا 100 گرزدار به دست اورید

28.یک مخفیگاه ساخته و تا لول سطح 3 ارتقا دهید.(اختیاری)

29.مرحله ی 11 رو تکرار تا 110 گرزدار داشته باشید

30.ساختمان اصلی رو تا سطح 5 ارتقا بده

31.دارالفنون بساز

32.مرحله ی 11 رو تکرار تا 120 گرزدار داشته باشید

33.جاسوس رو تحقیق کن

34.مرحله ی 11 رو تکرار کن تا موقعی که 130 گرزدار به دست بیاری

35. 5 جاسوس بساز و هیچ وقت اون ها رو از دهکدت خارج نکن.


اسکریپت

سلام این فایل zip شده است.

امیدوارم خوشتون بیاد

http://www.mediafire.com/download/7y7zlxi1xyzscgk/script+v3.9+new.zip


تعریف بازی تراوین


تعریف تراوین

.تراوين يک بازي تحت وب است و بازيکنان ميتوانند به طور آنلاين بازي کنند اين بازي بسيار جالب است
:شما در بازي ميتوانيد اين کارها را انجام دهيد
1:با بازيکنان ديگر اتحاد ببنديد.
2:با يک ديگر بجنگيد
3:سرباز بسازيد
4:با همسايگان خود تجارت کنيد
5:براي دشمنان خود در برار همه کارهاي متفاوتي انجام دهيد که آن ها منبع شما را به غارت نبرند
حالا ساختمان هايي که ميتوانيد بسازيد:
سربازخانه-اصطبل-دارالفنون-مخفيگاه-تله-اسلحه سازي-زره سازي-عمارت خانه
منابع متفاوتي که بايد بگيريد:
چوب-خشت-آهن-گندم
از همه مهم تر گندم است که بايد زياد داشته باشيد
سربازخانه:در اين جا شما ميتوانيد سرباز پياده نظام بسازيد
اصطبل:در اين جا شما ميتوانيد سرباز اسب دار بسازيد
دارالفنون:در اين جا شما ميتوانيد بر روي سربازان جديد تحقيق کنيد
مخفيگاه:در اين شما ميتوانيد منابع خود را دست دشمنان دور کنيد و مخفي کنيد
تله:در اينجا سربازان دشمن وقتي به شما حمله ميکنند بعضي از آن ها در اين تله ميفتند
اسلحه سازي:در اينجا سلاح سربازان خود را ميتوانيد قوي تر کنيد
زره سازي:در اين جا شما زره سربازان خود را قوي تر کنيد
عمارات خانه:وقتي اين جا را بسازيد شما ميتوانيد وقتي در سطح10 برسد ميتوانيد يک دهکده تسخير شده را آباد کنيد و براي خود کنيد
دستوالعمل:
شما وقتي وارد بازي ميشويد يک دايره ميبينيد که وقتي نشان موس خود را بر روي يکي از آن ها نگه داريد يک نوشته ميايد و وقتي بر روي آن کليک کنيد وارد يک صفحه ي جديد ميشويد و در يه جايي نوشته ارتقا به سطح1 و روي آن بزنيد يک نوشته زير آمده که ميبينيد نوشته که مثلا تا20دقيقه آماده ميشود و شما ميفهميد که بايد تا 20دقيقه باستيد تا اون وقت ساخته شود و اگر هم از اينترنت خارج شويد و تا20دقيقه ديگر وارد شويد باز هم عيبي ندارد و ساخته ميشود.حالا وقتي آن ساختمان را ساختيد دوباره به صفحه ي اول برويد ميبينيد اون چيزي شما به سطح يک برديد ميبينيد که نوشته 1 يعني در سطح يک وحالا دوباره ي بر روي آن برويد نوشته به سطح 2 و باز هم اگر ميخواهيد به سطح بالا برود اين گزينه را ميزنيد يادتان در سمت چپ صفحه ي اصلي تو ليدات شما را در 1 ساعت نوشته و اگر هر کدام از منابع خود را ارتقا دهيد به ميزان توليد آن جنس اظافه ميشود و اگر ميخواهيد يک ساختمان بسازيد بايد به مر کز دهکده در وسط آن دايره برويد و هر ساختمان که ميخواهيد بسازيد.


اموزش بازی برای قوم گول

مراحل اولیه : استارت اکانت
1. ابتدا یک اکانت در سرور اسپید می سازیم( مهم نیست تو چه کشوری)
2. برای شروع قبل از شروع کار کاردان یک منبع خشت ارتقاع می دهیم
3. کار کاردان رو تا وظیفه 5 انجام میدیم( خود 5 رو هم انجام میدیم)
4. دوباره یک منبع خشت رو ارتقاع میدیم.
5. 40 ثانیه استراحت می کنیم(تا خشت ساخته شه)
خست نباشید...!
مراحل دومیه : محافظت از اکانت در اول سرور
در این مراحل شرح داده خواهد شد که چون گول همیشه در معرض حمله قرار میگیرد( در اوایل استارت بازی) به همین دلیل باید خیلی سری از همان اول بتواند در مقابل دشمنان سر سخت خود مخصوصا توتن ها مقاومت نشان دهد. پس...
درضمن این مراحل کاملا تست شده است و جوابهم داده
1. بعد از 40 ثانیه استراحت به ساخت مخفیگاه رو می آوریم( پس یک مخفیگاه میسازیم)
2. اون رو تا لول 3 پیش می بریم
3. بعدش باز کار های کاردان رو تا مرحله 8 انجام میدیم(خود 8 رو هم انجام میدیم)
4. بازهم یک خشت ارتقاع میدیم
5. در این مرحله یک چوب رو ارتقاع میدیم
6. و در همین حال دوباره مخفیگاه رو به لول 4 ارتقاع میدیم
7. بعد از این که چوب ساخه شد یک آهن رو ارتغاع بدید
8. وفتی هرکدوم از ساختو ساز ها به پایان رسید یک گندم زار ارتقاع میدیم
مراحل سومیه: رسیدکی به دهکده
خوب در این مراحل یکم به داخل دهکده میرسیم که به دو روش هست
1) روش اول: دفاعی نرمال
این مرحله برای کسانی هست که بهشون حمله زیاد نمیشه
1. یک انبار منابع بسازید
2. مخفیگاه رو تا 6 ببرید بالا
3. کاراری کاردان رو تا اونجایی که میخواد موش ناقابل رو بفرست انجام بدین
4. یکم استراحت کنین
5. مخفیگاه مهم ترین رکن دفاع هست (پس بکنیدش لول 7)( یادتون نره که به زودی کسی نمی تونه از فارم های شما نباشه!!!)
6. منابع ببرید بالا به این ترتیب:
چون گول ها عاشق مصرف کردن خشتن پس خشت یکی از مهم ها هست و بعد چوب و بعدشم آهنو گندم پس اینطوری میشه ترتیب ارتقا منابع:
خشت » خشت» چوب » خشت » چوب » آهن » خشت » چوب » آهن » گندم »{یوباره از اول}( همینطور تا زمانی که میخواهید دهکدرو حجومی کنید)
نکته مهم: این ترتیب برای سرزمین های 4 خشتی 4 چوبی 4 آهنی و 6 گندمی هست
7. یدونه انبار غذا بسازید
8. برای تامین گندم می تونید یک بازار بسازید
9. حالا دوباره کارای کاردانو تا جایی که میتونید انجام بدید( منظور اینکه نیاز به ایستادن برای تامین منابع ندارید)
10. مخفیگاه رو بکنید لول 8 که خیالتون از غارت راحت باشه
این از این روش...
2) روش دوم: دفاعی سخت
این مرحله برای کسانی است که بهشون زیاد حمله میشه
1. یک انبار منابع بسازید
2. مخفیگاه رو تا 6 ببرید بالا
3. حالا تله ساز بسازید ( 10 تا تله بسازید)
4. یکی از کارای کاردانو انجام بدید
5. دوباره تله ساز رو ببرید بالا (20 تا تله داشت باشید)
6. کارای کاردانو تا اونجایی که میخواد موش ناقابل رو بفرست انجام بدین
7. مخفیگاه رو تا لول 8 ببرید( دیگه با خیال راحت بزارید بهتون حمله کنن){بعدا شما هم بهشون حال میدید}
8. یک منبع گندم بسازید
9. منابع ببرید بالا به این ترتیب:
چون گول ها عاشق مصرف کردن خشتن پس خشت یکی از مهم ها هست و بعد چوب و بعدشم آهنو گندم پس اینطوری میشه ترتیب ارتقا منابع:
خشت » خشت» چوب » خشت » چوب » آهن » خشت » چوب » آهن » گندم »{یوباره از اول}( همینطور تا زمانی که میخواهید دهکدرو حجومی کنید)
نکته مهم: این ترتیب برای سرزمین های 4 خشتی 4 چوبی 4 آهنی و 6 گندمی هست
10. مخفیگاه رو به 10 برسونید


درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
اموزش ساخت سایت تراوین در هاست رایگان
فایل خرید حیوانات به طلا برای اسکریپت تراوین
سایت تراوین 5
چیف یا تسخیر کردن
اسکریپت
اسکریپت کامل تراوین ( پایه ی همه ی اسکریپت ها)
اسکریپت
قهرمان چیست؟
قیمت تبلیغات
آموزش تقلب طلا در تراوین اسپید
آموزش ساخت سرباز در سرور اسپید
اموزش بازی با قوم پارس
نرم افزار رایگان ارسال ایمیل انبوه
3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید
14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی
در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم
سرور تراوین 5
ساخت سایت تراوین
چکش زن
عکس های پروفای بازیکنان تراوین
آرشیو
مهر 1392
مرداد 1392
ارديبهشت 1392
برچسب ها
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1